Konstrukce mobilního posunovacího zařízení vychází z podvozku motorové lokomotivy T333 doplněného elektropohonem a navíjecím zařízením přívodního kabelu. MPZ 40 je ovládáno z místa obsluhy pomocí tlačítek „VPŘED“ a „VZAD“. Zastavení obstarává mechanická brzda nezávislá na přívodu elektrického proudu. Zařízení má rovněž mechanickou havarijní brzdu. MPZ 40 lze jednoduše odpojit od elektrické sítě a po vyřazení převodu snadno přemístit na nové stanoviště. Zařízení může obsluhovat proškolená obsluha daného stanoviště.
Použití
MPZ 40 je určeno pro posun vagónů na závodových vlečkách při vykládce a nakládce. Pojezd je omezen maximální délkou napájecího kabelu a činí 250 m. Ovládání je lokální, z místa nebo z centrálního pultu. Počet ovládacích míst dle přání zákazníka. Bezpečnost pojezdu je zajištěna výstražnou a světelnou signalizací. Maximální zatížení 480 tun.
Parametry
Rozchod | 1435 mm |
Délka s nárazníky | 9440 mm |
Nejmenší poloměr projízdného oblouku | 80 m |
Největší šířka | 3070 mm |
Hmotnost | 43 150 kg (+3%, -1%) |
Obrys |
TNŽ 280312(VIC 505) |
Maximální délka pojezdu | 250 m |
Nominální tažná síla |
40 kN |
Maximální povolená tonáž zápřahu | 480 t |
Druh spřáhla |
šroubovka ČSN 283801 |
Převozní rychlost | 40 km/h |
Provozní rychlost |
0,72 km/h |
Ovládání | ruční elektrické tlačítkové |
Způsob vyřazení rychlosti |
ruční |
Výkon elektromotoru | 15 kW |
Provozní napětí |
3*400 (3 * 500) V |
Způsob přívodu elektrického proudu | kabelem |
Přenos výkonu |
mechanický |
Provozní brzda | nezávislá elektromechanická třecí |
Havarijní brzda |
nezávislá mechanická třecí |
Pro stažení prospektu ve formátu Adobe PDF klikněte Posunovaci zarizeni MPZ 40